Måndag

Ja idag är de ju så måndag. Hatar måndagar som så sega. Men denna dagen vart ändå rätt bra faktiskt eftersom att vi hade frittval på idrotten de gjorde att de känndes som om de gick snabbare än vanligt : ) Hehe sen när skolan var slut var de dax för stan med älsklingen. Hehe han köpte lite nya kläder skor och två jeans. ; ) Svin snyggt . Hehe för min del blev det inge köp alls. eftersom att jag inte har några pengar.. : (

Sen efter stan blev de att fara till jappe å se film andra filmen av herry potter vi har tänkte se alla filmer på kort tid. Men trött som jag är så somnade jag till filmen Hhaha typiskt mig! ;) Vi får ta å se om den någon annan dag..
Och ÄNTLIGEN har jag tagit tumman ur röven och skurat golvet, diskat och annat kul : ) Så nu luktar de gott gott i min lägenhet :D Hhehe

Eftersom att jag inte ätit mer än godis sen luchen så blir d emat nu : P Sen middag men så är de när man tryckr i sig godis XD Love Godis!

Har ni sett filmen "I am Sam" ? Tänkte se den också ska tydligen börja gråta har jag hört hoppas den är lika bra som mina förväntningar om inte bättre ; )


Och till lisa Lejon å Nilssom - Jag tror inte riktigt de där blev helt rätt HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH

Eller vad de nu var jag saXD

Puss på er alla underbara så ses vi imorgon ;) Då är de Andra avenyn !!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0