onsdag

Haft praktik idag. från 2 till 8. For för bi jappe ett tag innan jag tog bussen hem. alltså har jag haft en helt ok dag idag. Snart komemr Kim förbi å ser film : ) Sen blir de att sova ska upp tidigt imorron. Usch! men de inebär ju också att jag stular tidigt :D Gilla!

Å en sak till Jag HATAR min grannre!!!!!!!!! Vem fan har fest på en onsdag i ett lägehetshus? Okey d ekankse de är många som har. Men jag hatar de. Känns som om hela min lägenhet kommer skaka sönder!! HATAR DETTA!!

Om de inte är tyst efter 10 så ringer jag störnings... Usch

Men men så kan de vara.. Iaf så måste jag kolla face och sen ska jag krypa ner i soffa å se film . Puss hejs



Hehe just de.. OM d eär någon som vill ha en herman av mig så får ni gärna vet inte vilka ja ska ge till. Alltså herman är en deg :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0