Tisdag

God morgon alla pigga människor : ) Nu ska har jag precis ätit frukost ska tvätta mig och fara till praktiken  Kommer nog bli kanska kul tror jag.
Idga kommer jag ha en bra dag om den blir som planerat : ) Praktik först sen fafa för bi min älskade mormor och kolla hur hon har det. Sen blir de att fara till mammas jobb när hon slutar köpa hårfärg och sen far jag och mamma hem till mig och äter middag och färgar håret : )

Kommer nog bli kul. Ska nog klippa henne också förhoppningsvis så kommer även jag färga mitt hår : )
Hade ju som behövts ucsh så ful min utväxt är..

Ja idag är de ju då Tisdag som innebär att idag är de Andra Avenyn :D LÄngtar : )

Nu ska jag fixa mig sen springa ut i de härliga snö vädret och ta bussen till praktiken : ) Puss på er.

Älskar dej Jacob I love you more for every day babe ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0