Torsdag

Hejsan allihpa.

Idad var de sista dagen  på praktiken. För i år iaf. Ganska skönt med tanke på att snart är de jul å vi väntar en mkt jobbig tid. å för min del har den jobbig tiden redan börjat har så otroligt jobbiga saker att ta i tu med nu! Uach hatar de de är ju för fan jul nu ska man vara glad och räkna dagarna till julafton!!
Men men alla kan väl inte vara lyckliga jämt. Tyvärr var de dax för en jobbig period för mig..
Sista dagen idag har vart riktigt skön faktiskt trots att allt började med att jag försov mig. Men men de gjorde inget min handledare tyckte jag skulle få sluta tidigare ändå de är ju snart jul å min sista dag för i år så ; ) Fick en lite julklapp av henne : ) Så söt en chokladask från Cloetta : ) Najs!
Nu ska ja snart ta bussen till örnäset på möte : ) Blir nog kul tror jag. Tänkte ta å sminka mig först också. Så man känner sig lite fin hehe : )

Jag såg precis på Paradise Hotell svin bra ju! Hehe den där Rami han är lite lurig jag tror fan han lyckar hjärn tvätt Andreas också ; ) Härligt när de händer lite : )

Men men nu blir de att spendera lite tid framför spegeln så hörs vi ikv pussar pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0