Aa

Woohoo! Äntligen börjar Andra Avenyn igen! LÄngtat de kan man minst säga att jag har. Jag och alla min aa fans till kompisar. Heheh jag vet ett antal brudar som kommer sitta bänkade vid tv kl 21:00 ikv =) Hoppas även du tittar!

Jag kom precis hem från coop Extra. Eller ska vi kalla de Coop Forum nu?! Usch jag gillade ju Vårt gammla Coop men nu har dom fått någon dum idé om att de ska bli ett Coop Forum där.. Ajja de får välk duga då. Men jag HATAR när de ska ändra en massa saker. De var väl bra som de var? lr?..  Ajja nog om de. NÄr jag var på Copp Extra så köpte jag lite frukt och glass så jag tänkte göra en fruktsallad till Andra Avenyn :) Tänkte de skulle bli gott. Jga älskar frukt! Ska bara lära mig att äta de istället för godis! Jag är så godis beroende! Usch de är hemskt om jag inte gör nå åt de nu så kommer jag helt klart bli tjock som en gris.. Och de vill jag ju så klart inte, Hhehe liksom vem vill de? :P Men samtidigt är de verkligen inte fimt att vara för smal. Jag tycker de är skit fint att ha nå att ta i på tjejer :P Eller vad jag ska säga.. Häldre lite mullig än jätte smal! I ♥ That!

Har gjort en ny design till lisa. Vill säga LIsa Björklund.. Hehe känner ett stort antal Lisor :P Klicka HÄR för att komma till hennes blogg. KOmentera gärna vad ni tyckte om designen?

Puss puss Ses senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0