Duschen

Hej bloggen!
Var ett tag sen jag skev nu. Jga har vart sjuk och haft annat för mig. Idag hade jag preaktik och böjade kl 07:00 de betyder att jag måste kliva upp halt 6! Usch de vart inte kul men de gick ba. Var bara nå sjukt trött sen när jag kom hem. Hehe men de är sånt man får räkna med =) imorron ska jag på ett viktigt möte så de blir att duscha nu pch fixa mig lite så jag är redo imorron. Sen blir de att sova. Är inte trött alls typ men jag somnar säkert ganska snabbt sen när jag väl får känna kudden mot huvudet.

Fick besök idag av min mamma. Vi åt potatis bullar och sen spelade vi lite kort och hade de trevligt. Sen såg vi början av idol hemma innan hon var tvungen att fara hem igen. =) Så de var trevligt man kan lätt säga jag har haft en bra dag iallafall =)

Men nu ska jag hoppa in i duschen och så hörs vi imrron kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0