Hello

Hoppas att allt är bra med er underbara!
Med mig är de helt ok. Har suttit med Ps hela morronen å nu har jag ont i ryggen som fan. Sitter på en trä stol.. Måste köpa en mjukare! Heheh

Nu har jag precis ätit pannkakor. Och lyssnar på musik.



Den är bra den här låten..


Börjar kl 3 idag på praktken =) Får inte glömma att ta med mat. Som jag gjorde igår. Usch snacka om att jag var hjungrig när jag kom hem. Heheh Usch ja. Imorron är de origentering. TAGGAD!! shit asså de ska ju bli sjukt kul de där.. LÄngtar som fan typ. Hehhe nu låter jag ju som en sport nörd eller nå liknande men jag tycker verkligen de ska bli roligt.

Nu har de ju börjat bli svin kallt ute.. Jag måste hitta en mössa NU! Höll fan på att frysa sönder igår när jag väntade på bussen hem från praktiken. Fick vänta i en halv timme innan bussen kom. Men men så kan de gå. Idadg ska jag ta på mig lite mer kläder tänkte jag. =)

Jag tänkte börja fixa massa bloggjeaders åt er som vill :) Tänkte de kunde vara kul =)
Så bara att skriva in era önske mål så ska jag göra så gott jag kan =)

Pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0