Hello

Kom hem från Pia för ett tag sen. Jag har hjälpt henne med att göra en blogg :) Så nu har vi ännu en bloggare här i bloggvärlden. Jag är så insopererad, efter att jag vart hemma hos Pia. Hennes lägenhet är inte lite snygg. Hon kan de där med inredning. Därför sitter jag nu och drömmer mig bort i Ikea katalogen. Jga har inte råd att köpa en massa nya saker till lägenheten just nu men jag sak spara så mkt jag kan föra tt jag sku kunna köpa lite saker :) Vill ju ha nya möbler nu! Heheh.

Förövrigt är jag svin hungrig! Ska snart äta middag. Men vad? Vad tycker ni? Pyttipanna, potatisbullar, korv och mos eller kanske blogbudding?
Svårt val de här. :P

Usch tappade mobilen i trappen idag.. Fan! Hehe de losnade en lite sak på sidan av monilen men den verkar fungera ändå :P Lite segare bara. Men de kan jag leva med :P'

Men nu blir de nog att fortsätta kolla Ikea katalogen :P

Vad tycker ni om Ikea? Har ni någonting därifrån?

Kommentarer
Postat av: Teddy Björn

Haha kanske time att köpa en ny mobil? Hur gick det med din jakt på en Xperia? :P

2009-09-11 @ 17:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0