Min morgon

Godmorgon alla bloggläsare!

Idag började min dag med att jag vaknade kl 08:55 exakt :P Ville så klart somna om men ni tror de gick? Nä.. ofc not. Så de var bara att kliva upp. Jag gjorde Te och två smörgåsar. Sen sate jag mig vid köksbordet lyssnade på Radio, åt min frukoas och spelade kort :P (Tant?) Jag har även hunnit fixa mina naglar. =) De var på tiden :p Så man kan säga att min morgon var helk ok.
Sen satte jag mig vid datan och kolade runt lite på facebook och bloggar. Pia hade skrivet två nya inlägg. Otroligt bra skrivet! Hon är så himla bra på att beskriva. Stort beröm till dig Pia.
För er som inte vet vem Pia är så kan jag förklara att hon är min kompis mamma. =)

Mina tankar börjar snurra runt runt i huvudet på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0