Ny design

Heej,

Idag är de ännu en söndag.. Usch dom brukar inte vara så roliga dom.. Men denna har vart helt ok faktikst, Inte rolugare än söndagar kan vara. Jag vaknade hos jappe. Mysigt! Han och hans familj började med att riva en dörr. de kanske inte var så kul.. Eftersom att jag bara tittade på. :P Men eftersom att jag är allergisk mot alla deras djur så for jag hem där vid två nån gång.

När jag kom hem färgade jag håret  =) De blir typ jätte bra tyckte jag. Kanske inte så stor förändring.. Lite mörkare brun bara. Men jag är nöjd. Blev nså hungrig efter de så jag bestämde mig att käka och de blev en underbart god midda.. Pannkakor! Love!! (L)

NU sitter jag vis datan och har precis gjort Jappe bloggdesig klart =) (Klicka!)
Nu ska jag fixa en till blogg =) Hoppas den blir bra den med =)
Får se om jag orkar göra en ny design till mig också min design nu är ju som inte så fin..

Men vi hörs snart när jag gjort designen till jessika =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0