Seg dag!

Idga har jag inte gjort nå alls hehe typ bara suttit vid datan å segat.. Hehhe uach va jobbigt man blir så trött. Men nu tänkte jag snart fara till killen och se vad han har för sig =)

Igår fick jag en låt av han som satte sig i skallen direkt!





Kärlek är som en vässad kniv, i onda händer tar den liv!

De stämemr ju faktiskt. Lr vad tror ni?



När jag inte har allt för mkt för mig brukar jag sitta å leka med ps (PhotoShop) Tänkte lägga upp lite bilder så ni får se. Heheh kan ju vara kul att titta på tänkte jag =)

Klicka på bilderna. Om du vill se den lite större!

Ett förstla gå header. Tänkte ha den men sen blev de den jag har nu =)





Sen gjorde jag en ljusare variant på en header =)




Lite sot =)




Puss hejs <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0