Tv: tablå <3

♥♥
Haj bloggen!

Det var ett tag sen vi hördes av nu. Jag har varit hos min kille hela helgen. Vi har haft de jätte mysigt kollat på film. Och massa andra roliga saker. äVi har även tittat på tv.
Och där har jag lite saker att säga om de.  De är ju så mkt bra på tv nu! De är ju hundra pogram samtidigt som man vill se. Och man kan ju inte spendera hela dagarna att sitta vid tv:n. Då får man helt enkelt välja ut lite specielt bra tv:pogram man vill se. Jag kan ju börja med att säga att igår var de ju victoria secret fashion show, Usch av bra de är! Jag vill verkligen ha ett bh set från de märket. Men hur dyrt är de inte? JO typ svin dyrt.. Heheh kasnke när man blir rik. Viktoria? Vem är de? Finns hon? Kommer vi någonsin få veta vem hon är? Ja de är så många frågor som kommer upp när man ser pogramet. Vill verkligen veta!
Sen har vi ju de efterlängtatde Ensam mamma söker! Heheh så kul som jag är så tycker ju jag att de är jätte bra. Känns som om de inte är meningen att en 17 årig tjej som jag ska se de pogramet utan mera kanske äldre kvinnor. Men jag gillar de och kommer fortsätta se på de =) Heheh de är ganska kul att se alla desperata människor söka efter den rätte och nog alltid tror jag att de kan fungera nog =) Eller vad tror ni?
När då jag ville se Ensam mamma söker så ville killen se på Trolkarlens Hemligheter som gick på 5:an samma tid. Så de blev att hoppa lite fram och tillbaka =) Men de pogramet är ju också ganska så bra så de gjorde inget. Ett mkt spännande avsnitt tyckte jag de var. Men för er som såg. Vad tyckte ni om triket då hans skulle hålla andan i en lite basäng i mer än 17 min? Jag tyckte de var ganska självklart. Att hon som "kollade pulsen" på han hade en slang i handen. Om han hade vart på botten hela tiden hade ju triket vart såå mkt bättre!

Men nu är de slut skrivet om Tv: pigram =) Hhehe
Jag sitter nu här hemma i en liten förkylning och vet att jag måste göra läxa men jag orkar typ inte hehe lat som jag är =p
men nu ska jag kolla facebook och sen kanske jag pluggar vi får se puss hejs <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0