Usch va orolig jag är...

Godmorgon världen. Jag vaknade nyss för treedje gången tror jag. Efter som att jag har astma så vaknar jag om nätterna och kan typ inte andas.. INte så kul men jag klarar mig. Men då vaknade jag för m in sista gång lite över nio. Och var jätte orolig. För någon dag sen sa min Mamma att hon vaknat mitt i natten av att hon hade jätte ont i huvudet, och att de brukar hon inte ha. De brukar ju bli bättre i skallen när man sover. Sen igår när jag pratatde med henne så sa hon att hon kände sig sjuk att hon är förkyld och att hon tror att hon har feber... Ja avd tänker ni på? Heheh jag kanska är nojjig.. Men jag blev faktiskt ganska orolig jag menar man vet ju inte om hon kanske har Svinifluiensan. Så jag skrev till henne direkt när jag vaknade och frågade om hon var på väg till jobbet, och de var hon. Hon ringde mig ocg jag sa att jag inte tycker hon ska till jobbet idag. Och att hon borde kolla sig jag menar om hon nu skulle vara sjuk så måste man ju kollla de på en gång inte när de är förskent!"

Usch, jag hoppas verkligen att hon blir frisk och att hon går och kollar sig. Om man tänker på vars hon jobbbar så är hon nog en kanske stor tisk grupp! Kvantum! Sjukt många människor handlar där varje dag. Och hon är där bland alla och dom fixar med mat och tar i massa handtag och massa sånt. Jag vill verkligen inte att hon ska blir sjuk!

Jag älskar ju min mamma (L) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0